Easy

Kreće se iz Svetog Roka do centra Lovinca prema zaseoku Piplica s prekrasnim pogledima na brdo Budak i Južni Velebit s najvišim vrhovima (Vaganski, Sveto Brdo, Malovan, Visočica). Prolazi pored Rokine špilje, preko livada do brežuljka Piplica koja krije arheološko nalazište Japodske kulture starije od 2.000 godina. Pored izvora Banica izlazi desno na glavnu asfaltnu cestu prema Gornjoj Ploči te nakon kilometra skreće lijevo u zaseok Parčići. Uskom cesticom prelazimo preko nadvožnjaka autoceste A-1, skrećemo odmah desno kroz borovu šumu zemljanim stazama prema brdu Zir. Zir je osamljena kamena stijena koju vidite u Ličkom polju s autoceste, prije tunela Sveti Rok. Nakon Zira ruta ide ka brdu Debeljača s istoimenom špiljom. S vrha Debeljače spuštamo se ka Bukanjskom klancu i dalje cestom prema Lovincu. Posjećujemo Izletište Cvituša na kojem se možemo osvježiti u Medinom baru i spuštati se Zip lineom. Potom, vozimo oko Cvituše te posjećujemo farmu ‘Raspjevana koza’ gdje možete, kod ljubaznih domaćina, kušati i kupiti izvrstan kozji sir, sokove, sirupe i likere od autohtonog ličkog bilja. Još nam preostaje 3 kilometra do Svetog Roka. Ruta je namijenjena biciklistima slabije kondicije i svima kojim je dosta napora prvog dana.

Vodiči rute su Darko Klepić i Damir Pešut.